Sunday, June 15, 2014

Mampu Dan Tak Mampu

I may not the first to show up but I know I'm not the last. Thanks for the days you shared your problems with me. Thanks for your time listening to my problems. Thanks for being there when I lost my grandma. Thanks for the strength you gave to me.

HAPPY BIRTHDAY, NORAZAMAH NOOR.

Saya tak mampu bagi hadiah kereta Audi. Tapi saya mampu bawak kamu ronda-ronda naik Kura-kura Biru saya. Saya tak mampu belanja minum di Starbuck. Tapi saya mampu belanja ais kacang lori kecik di musim panas ni. Saya tak mampu hadiahkan jam tangan Casio. Tapi saya mampu luangkan masa saya bersama kamu.

Semoga kamu sentiasa di bawah lindunganNya. Semoga kamu diberi kesihatan yang baik. Semoga pencarian rezekimu diperluaskan olehNya. Semoga lebih tabah menempuh dugaan dan cabaran di masa akan datang. Semoga kamu memperoleh kebahagiaan yang dijanjikan oleh Allah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...