Saturday, January 1, 2011

thE jOurnEy bEgins


1st of aLL,SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2011 kpd semUa.entAh kenApa akU rAsa tiAda semAngat mEmAsuki tAhun bAru ni.mUngkin hAti mAsih lg tak tEnang.pErLukAh akU mEnghArap?hAruskAh akU mEnunggU?akU tAk pAsti.pErLu tAnya pd yG pAkar ni.haha...yeah,luAran akU nmpk gembirA,senyUm,geLak.sbb akU tAk nAk siApa2 perAsan pErubAhan akU.mEmAng dAri duLu akU ni pEriAng.akU sedih pUn akU tAk tUnjUk.kaLau akU mOody ye akAn nAmpak perUbAhan pd riAk wAjahku.akU hArus kUat.akU mAsih bErhArap agAr kEadAan kEmbaLi sepErti duLu.tUnggU & lihAt.yG pAsti akU tAkkan bErhEnti mEncUba.seLagi diA akU syG,seLagi tU akU akAn tErus mEncUba.tAhun bAru ni,akU nAk muLakan hidUp bAru.akU akAn tErus mEmAndang ke hAdapAn utk mEncApai impiAn yG akU impikAn seLama ini.InsyaAllah akAn tErcApai.kaLau tAk tErcApai,akU redhO.akU hny mAmpu mErancAng tp Allah Maha Mengetahui apa yG tErbAik utk hAmba2NYA.akU cUma nAk dia tAhu bAhawa akU tAk mAmpu kEhilangan dia dr duLu.biArlah mAsa yG tEntukAn segaLanya.tik..tik..tik..tik..tik..wAktu tErus bErdetik.akU hArus sedAr,jgn leka.peLajAran sedAng mEnAnti.itu tArgetku tAhun ni.nAk fOkus 100%,InsyaAllah.akU akAn bErusaha dgn lebih gigih.chAiyOk2 bAby.kpd kwn2 yG bakaL mEnyambUng study,gOod luck,study smArt.kEjayAan dLm gEnggamAn kita.chAiyOk2...=)

-->tAk pErnAh ku impikAn semUa iNi tErjAdi.andAi akU dibEri peLuang tErakHir,akU akAn pAstikAn dia bAhagia hinggA ke syUrga,InsyaAllah.IMYSM...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...