Sunday, December 26, 2010

2010...last pOst

lagi bEberapa hAri saja lagi 2010 akAn meLabUhkan tirAinya & 2011 akAn menjeLma.tiAp2 tAhun semUa orAng akAn mEnyimpAn azam.bAgi akU,akU tAk tAhu apa gUnanya azAm tu.akU hAnya ada impiAn yG teLah disimpAn bErtAhun2 lamanya.akU hAnya menunggu sAat impiAn akU itU tErcApai sUatu hAri nanti.waLaupUn akU berazAm,tApi azAm itU tidAk dicApai pada tAhun tersebUt,mEsti azAm itU akan dibAwa ke tAhun berikUtnya.akU tiAda azAm tApi akU ada impiAn.impiAn hidUp,citA2 akU.biAr bErtAhun akU simpAn,asaLkan akU dApat kEcapi impiAn akU itu.InsyaAllah...kita hAnya mAmpu merancAng tApi Allah yG mEnentUkan segaLanya.kita bErdOa saja agAr semuanya akan terlaksanA.biAr mAsa yg tentUkan.asalkan kita gigih bErusahA & tidAk pErnAh kenaL erti pUtus asa.2010,tAhun yG byk kEnangAn yG takkan akU lupAkan.dugAan yG dtg tidAk kurAng hebAtnya.Alhamdulillah,akU tEmpUh dGn sAbar & tAbah.akU akan jAdi lebih kuAt utk mEnghArungi tAhun bAru nAnti.yG pEntinG,akU tEtAp akAn mEnunggu dia.IMYSM dEar...=)

-->kEnangAn yAng mAnis akAn tErsemAt di hAti.tApi kEnangAn yAng pAhit amAt pAyah uNtuk diingAti.(GaDiS KaCa MaTa)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...