Tuesday, May 8, 2012

Semangat Yang Hilang

Sekali lagi semangat aku direntap kuat. Dan sekali lagi aku jatuh tersungkur.

Belum sempat saya membicarakan masalah saya, kamu terlebih dahulu menceritakan masalah kamu. Dan saya sedih sebab saya tiada di waktu kamu dalam kesusahan itu. Maafkan saya. Bukan saya tak mahu menceritakan masalah saya. Tetapi selepas mendengar masalah kamu, saya rasa lebih baik saya pendamkan saja. Saya tidak mahu membebankan kamu dengan masalah saya pula. Dan saya tidak mahu membebankan sesiapa.

Saat-saat terakhir bersama kamu betul-betul buat saya rasa bahagia dan gembira. Terima kasih kerana menceriakan hari-hari saya walaupun hanya untuk sementara waktu. Selepas ini, tiada lagi kisah kita dicipta di bandar ini. Yang tinggal hanyalah saya dan kenangan kita saja.

IMG_5144

Terima kasih sekali lagi. Jika umur masih panjang, InsyaAllah kita akan berjumpa lagi. Jaga diri baik-baik. Saya sentiasa merindui kamu, Budak Kecik. :)

These are the things that I remember the most
For those of you
I have open my world
We are far away but I know
We are here to stay
All these songs remember me of you
All I know is better far away
I remember you
I remember you
(Photo Of You - Yuna)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...