Monday, December 31, 2012

Letter For 2012

Dear 2012,

Thanks for the good and bad memories. Another album to be lock in my heart. I have something that I regret. Yes, my mistake. I never done something wrong like that. I'm sorry. I cried, I failed. I'll try to make everyone smile again. In sha Allah. 

Sincerely, ME.

Lama jari jemari tidak menari di atas keyboard untuk menghapdet blog. Bukan malas, cuma tiada idea nak hapdet apa. Penghujung 2012, Alhamdulillah, aku bahagia bersama seorang sahabat. Di kala diri masing-masing dirundang kesedihan, kepala kusut dengan masalah, masing-masing cuba untuk bangun semula. Memberi semangat kepada satu sama lain dengan harapan kami mampu bangkit. Walaupun sakit, perit, namun, hidup perlu diteruskan. Tiada alasan untuk jatuh selamanya.

Apa khabar kamu sekarang? 2 tahun sudah berlalu, kan. Berharap kamu baik-baik saja dan berbahagia bersama mereka yang kamu sayang. Rindu hati ini masih ada sisanya. Biarlah aku menghadapnya seorang diri.

Sedang asyik membelek buku Kitab Terfaktab, aku terbaca sinopsis di belakang buku KT1. IMG_8812copy 
 Sentap ! Kami benar-benar stranger. *Terdiam.

Teruskan pandang ke hadapan. Pasti ada sinar bahagia menanti aku dan juga kalian. Semoga 2013 memberi kenangan yang manis dalam hidup kalian dan juga diriku. Tiada apa yang mampu aku utuskan selain doa di sepanjang kehidupanku. Dan tiada apa yang membahagiakan aku selain melihat kebahagiaan orang-orang kesayanganku.

Terima kasih 2012 atas kenangan yang dibina. Alhamdulillah, Allah masih memberi kesempatan untuk aku melalui liku-liku kehidupan ini. Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...