Monday, July 7, 2014

Masih Ingat Bahu Saya?

Saya yang selalu memberi bahu pada kamu. Ingat lagi masa kamu menangis di bahu, saya pesan jangan lap hingus di baju saya. Tak ingat, saya kasi lempang 2 kali. Saya gadis yang tak boleh lihat kesayangan dan teman rapat saya menangis. Sakit, tahu? Ingat di hari ulang tahun kelahiran kamu pada tahun 2011. Di mana saya memberi sekuntum bunga ros setiap seorang. Dan saya tunggu ucapan terima kasih kamu di webcam. Tapi, sayang seribu kali sayang. Bayang pun tiada. Saya nak lempang 3 kali nanti.

HAPPY BIRTHDAY, PUTERI NORAINI MEGAT IBRAHIM.

Saya tak mampu nak hadiahkan handbag Louis Vuitton. Saya tak mampu nak belikan jam tangan Gucci. Dan saya tak mampu nak berikan sepasang kasut Pedro.

Tapi, saya doakan semoga apa yang kamu hajati dimakbulkan Allah. Semoga diberi kesihatan yang baik. Semoga pencarian rezeki diperluaskan olehNya. Dan semoga kamu beroleh kebahagiaan yang diimpikan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...