Thursday, February 24, 2011

sAndiwAra mAnusia

sUkar untUk kita mEramaL sikAp mAnusia.tAmbah2 mEreka yG ada di sekeliling kita.umpAma pAsang surut air.kAdang2 sEmuanya bAik & kAdang2 sebaLiknya.biLa baik sEmuanya nAmpak indAh.biLa jAdi sebaLiknya,paham2 je la.hEe~ sEtiAp hAri akU beLajar dAri kesiLapan aku sEndiri.akU bAngkit dAri kejAtuhan akU.akU jAdikan pengaLaman lalu sebAgai sEmangat akU uNtuK mEnempUh masa akan dAtang.biAr orAng lain bErkata apa saja tEntang diri akU.hAnya akU & DIA saja yG tahu siapa diri akU sebenArnya.tiAda mAnusia yG sEmpUrna.pLease,dOn't jUdge me!!! akU hAnya buat haL akU je.akU tAk usik siapa2 pun.akU hanya nAk enjOy sAat2 pAhit mAnis,sUka dUka,tangis tAwa akU di bUmi Allah ni.mAaflah kaLau akU bAnyak mEnyakitkan hAti kaLian sEmua...

-->hadir seorAng kAwan untUk mEnghibUrkan hAti kAwannya.kAdang2 akAn tErpaLit sEdikit luka di hati tapi itU lumrAh kEhidUpan.(GaDiS KaCa MaTa - Februari 24,2011)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...