Friday, December 23, 2011

S I N G L E

Officially single and available.Dalam FB in relationship dengan adik.Kalau ada yang nak salah anggap,terpulanglah.Hanya yang rapat saja kenal kami.I still have friends that always give me support and make me smile.Senyuman mereka penyejuk hati ini.Sekurang-kurangnya aku tahu mereka bahagia.Dan aku bahagia begini.

"Sejujurnya aku tidak lagi berada di dalam kesedihan.Dan seikhlasnya aku bahagia."

IMG_0254copy

This two person is my strength.They always with me wherever I go.We always stick together,share knowledge,experiences and laughing all the time.I love both of them.I can't pay back their kindness.All I can do is pray for their happiness.Hope you guys happy and stay together until Jannah.InsyaAllah.My pray always with you and thanks for everything.

"Saya tak pernah cemburu dengan kebahagiaan mereka.Malah saya bersyukur kerana mereka telah menemui kebahagiaan yang mereka cari."

IMG_0308

Hati masih terkunci untuk mana-mana lelaki.Terima kasih kepada mereka yang pernah meluahkan perasaan sayang kepada saya.Bukan saya terlalu memilih tapi saya takut untuk jatuh cinta lagi.Kalian berhak dapat gadis yang lebih baik dari saya.Namun,hanya satu kata-kata dari kamu yang saya ingat.Kamu ingin saya mendapat yang lebih baik.InsyaAllah.Terima kasih kepada kamu kerana mengingatkan saya tentang sesuatu.Dan InsyaAllah,sesungguhnya saya sedang berusaha berubah ke arah kebaikan.Terima kasih atas dorongan kamu kepada saya.

And I feel I need some guidance
And my heart will let it show
In a world we're always finding
I'm gonna make it on my own
(Yasmin - On My Own)

-->Tiada siapa yang akan mengubah kita melainkan diri sendiri.Mereka hanya membantu melalui perkataan bukan perbuatan.Semuanya bergantung kepada diri sendiri.(Gadis Kaca Mata - Disember 23,2011)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...