Saturday, April 20, 2013

April Ke-20

Lama makan hati. Lama. Sudah post satu entri. Kemudian, padam. Kasar bahasa yang aku gunakan. Sebab aku dalam keadaan tertekan, serabut.

Kalau kau hadir hanya ingin menyakitkan hati aku, lebih baik kau pergi. Kau hanya perhati dan tak pernah selami dan fahami. Kau tak layak untuk hati ini. Di awal perkenalan kau dah buat aku makan hati begini, tiada guna aku bertahan lagi. Penagih dadah pun tahu menjaga hati perempuan. 

Senyum sinis

Kali ini, aku pacak sedalam mungkin tiang ego aku. Cukup sekali aku tunduk. Kini, aku nak dongak kepala dan lihat musibah yang kau katakan itu. Musibah yang kau tuju pada aku.

Aku mungkin botol air kitar semula kau. Dah kau kemek, pijak, kau buang. Bila mana kau mahu, kau bentuk semula menjadi botol. Namun, takkan pernah sama dengan keadaan asal botol itu. Tidak mengapa, aku sudah biasa diperlakukan begini. Sudah lali. :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...