Wednesday, February 11, 2015

Bintang Di Langit

Meredah sesak kotaraya. Bersama si intan payung sayang. Oh. Sungguh bersabar melayan kerenahnya. Sangat bersabar. Terkadang terluah juga segala patah kata yang boleh buat patah hati, rabak jiwa. Tapi, dia tak kisah. Sebab jiwa masing-masing kental-kebal terhadap ayat maki-sumpah-carut.

Bahagia.

Terima kasih atas layanan mesra-bahagia-senyum-tawa selama 4 hari di kotaraya besar ini. Saya tahu perkara paling bahagia bila tengok kamu baring lihat bintang di Taman Tasik Titiwangsa. Itu cukup mendamaikan hati saya. Saya tahu kamu sangat tenang walaupun banyak isi yang tersirat dan tersurat dalam minda kamu.

Saat kamu pejam mata, saya tahu kamu melalui fasa dugaan hidup yang tak siapa tahu.

Masih ingat, saya pernah berkata saya tak mampu hadiahkan jam Casio. Tapi, saya akan luangkan masa bersama. Dan saya sentiasa ada di saat suka duka kalian walaupun hanya memerhati dari jauh.

Senyuman kalian, kebahagiaan saya. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...