Monday, August 1, 2011

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan


Alhamdulillah Ramadhan menjelma lagi.Bulan yang dinanti-nantikan oleh semua umat Islam di dunia.Alhamdulillah juga kerana aku masih diberi peluang untuk berpuasa di bulan yang mulia ini.Aku seronok bila bulan Ramadhan tiba tapi aku sedih kerana bulan Ramadhan ini jatuh pada bulan Ogos.Bulan di mana aku tak mahu laluinya.Kalau boleh aku nak lalui bulan September terus.Namun,mungkin ada hikmah disebaliknya.InsyaAllah aku akan kuat untuk tempuhi bulan Ramadhan ini.

"Bukan aku benci bulan Ogos tapi aku tak mahu terkenang kembali memori bersama si dia."

"Selamat Berpuasa kepada semua umat Islam.Semoga Ramadhan kali ini membawa keberkatan kepada kita semua.InsyaAllah.Amin..."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...