Thursday, August 11, 2011

Aku Terkena Malam Itu


choii..haha.Hampeh punya Yus,Mira dan Zue.Kenakan aku.haha.Mula-mula tepung,then telur + nugget + air blackcurrent(digaul sebati) and lastly kena simbah air.Kejam sungguh mereka.waa...Mak,tengok anak Mak kena buli.Tapi aku happy.Thanks sebab buli aku.Thanks sebab bagi aku 'wangi' buat pertama kali dalam hidup aku.Thanks for the wishes.Thanks sebab buat aku happy sambut birthday dengan korang semua.Thanks for everything.Sayang korang sangat-sangat.

"Happy Birthday to me.haha..."

For the 1st time aku sambut birthday kena semua benda-benda yang 'wangi' tu.haha.Aku happy sangat malam tu.Memang kena buli kaw-kaw punya.Sampai bila-bila aku akan ingat.

"Buat pertama kali aku happy sangat sambut birthday sendiri dengan mereka.Kamo,sampai saat ni saya masih tunggu kamo wish birthday saya macam tahun-tahun lepas.Saya rindu ucapan dari kamo.Rindu sangat..."

Mak orang pertama wish birthday.Lagi berapa minit pukul 12,Mak call.Thanks Mak.Sayang Mak.Bang Boy orang kedua.Thanks abangku.hehe.Aku dapat ucapan dari semua adik-beradik aku.Happy sangat.Sayang kalian semua.

"Lepas Subuh,aku menangis sendiri.Entah kenapa aku terharu pagi tu dan pada masa yang sama aku sedih sebab aku masih tak dapat ucapan dari dia.I miss you a lot dear."

Thanks to all yang celebrate birthday semalam.Saya terharu,saya happy.Sayang korang.♥♥♥

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...