Wednesday, April 13, 2011

Hati Ini Sayu

Tiba-tiba hari ni aku rasa sayu sangat.Aku teringat dekat dia.Apa khabar dia sekarang ni?Apa yang dia sedang buat?Sihatkah dia?Bagaimana keadaan dia?Ya Allah,rindunya aku dekat dia.Rindu yang teramat sangat.Kenapalah aku masih ingat dekat dia?Dia entah ingat aku atau tak.Rindu ni dah tak tertahan lagi.Sabarlah hati.Aku akan cari jalan supaya kau tenang kembali.Tapi bagaimana caranya?Aku buntu.Rasa hendak menangis sahaja seharian ni sampai bengkak mata.Lepas tu aku nak tidur dalam tangisan aku sendiri.Betapa aku sangat merindui dirinya.Andai dia tahu akan perasaan aku sekarang ni.hm...

Aku ada impian.Impian yang aku impi-impikan dari dulu.Di hari pernikahan aku,aku nak Abah jadi wali aku.Mak pula jadi mak andam aku.InsyaAllah suatu hari nanti akan tercapai.Bezanya cepat atau lambat saja.Aku berdoa agar Abah & Mak ada untuk menyaksikan hari bersejarah aku.Aku berdoa agar hari itu akan tiba & impian aku tercapai.InsyaAllah.

-->Tak semua kau rancang akan berlaku.Mungkin nasib tak menyebelahi aku.Entah mengapa engkau yang aku cinta.Mungkin lebih baik kau ku lepas saja.(Penakut - Yuna)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...