Wednesday, April 6, 2011

P.I.L.I.H.A.N.

-Happy Family-

Akan ada satu situasi yang aku tak suka.Situasi di mana aku terpaksa membuat PILIHAN.Aku tak suka berdepan dengan situasi begini.Kusut otak aku.Aku hanya mahukan life yang simple.Aku tak suka berada di dalam keadaan yang tersepit begini.Hey,saya sayang kalian semua.Tak ada yang kurang sikit pun malah makin banyak.Tolonglah,jangan buat saya terasa hati lagi.PENAT...

Susah bila jadi kesayangan ramai orang.Sampai aku takut.Takut akan ada yang terluka,terasa hati,cemburu.Asalkan saya sayang kalian,cukuplah.Jangan kusutkan kepala saya.Saya hanya mahukan yang terbaik buat kalian semua.Janji kalian dengar cakap saya,itu sudah cukup untuk saya.Tak perlu tambah yang lain.Most important thing is I LOVE YOU ALL.No matter what happen,saya ada untuk kalian di saat kalian memerlukan saya.InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...