Sunday, April 3, 2011

S.U.C.K.E.R. P.U.N.C.H.

Hari ini aku agak enjoy lepas kelas.Dalam kelas ke'SHENGALAN' aku terserlah.haha...Lawak pula bila ingat balik.Petang lepas makan aku,Yus,Jannah & adik jalan-jalan dekat GM.Agak lama jugalah tunggu Jannah & adik.Datanglah 'dia' menaiki Myvi silver abangnya.Semangat Jannah & adik nak naik Myvi.haha...Ingat 'dia' datang naik Hilux.'Dia' belanja kami tonton wayang cerita SUCKER PUNCH.Trimas banyak-banyak kamo.Kamo dah buat saya senyum sepanjang hari.Ditambah pula keriangan ahli keluarga saya terserlah.Saya suka tengok mereka enjoy.Bahagia sangat.Kamo,trimas banyak-banyak ya.Dah banyak sangat kamo spend duit & masa untuk saya.Saya terharu tapi tolonglah jangan letak harapan terlalu tinggi.Saya tak nak kamo kecewa.Saya gembira di sisi kamo tapi saya tak mampu nak bahagiakan kamo.Cukuplah sekadar kawan.Saya terharu sebenarnya sebab kamo nak keluar dengan ahli keluarga saya yang 'shengal-shengal ubi' ni.haha...Thanks a lot.I appreciate it.

-->Ketika SEDIH berlalu pergi,BAHAGIA pula sedang menanti.Tapi,HATI janganlah terlalu gopoh.Masih banyak dugaan di masa akan datang.Bersabarlah HATI.(GaDiS KaCa MaTa - April 3,2011)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...