Saturday, April 30, 2011

P.E.N.I.P.U.A.N

Maaf,saya terpaksa menipu kamo Encik B.Saya masih tunggu kamo.Saya mungkin mahukan kamo tapi biarlah masa yang tentukan.Saya minta maaf kerana telah menipu kamo.Saya tak mahu kamo jatuh ke tangan orang lain,mungkin.Sebab itu saya tak mahu kenalkan kamo dengan adik saya.Maaf sangat-sangat.Adik saya masih single.Saya tak mahu diri saya terluka lagi.Memang adik saya cantik,perfect la bagi lelaki macam kamo.Tapi hati saya macam mana?Lama saya tunggu kamo.I'm so sorry Encik B.Hati ini masih luka kerana lelaki.Sudah lama kita tidak berhubung macam dulu.Mungkin ada certain things yang saya tidak tahu tentang kamo,Encik B.Saya tahu,tak mungkin kamo mahukan saya lagi.Saya hanyalah seorang gadis comot yang tak tahu berfesyen.Pakaian selekeh.Tak macam perempuan lain.Saya sedar semua tu.Mungkin sebab tu tak ada lelaki yang mahu mendekati saya.Saya tak kisah.Malah saya bersyukur dengan apa yang saya ada.InsyaAllah,ada jodoh saya dengan siapa-siapa takkan ke mana.Masa akan tentukan segalanya."Sebenarnya diriku masih mengharapkanmu - Menjaga Hati,Yovie & Nuno".

-->Tak semua yang kita impikan akan tercapai.Tapi tak semua yang kita capai itu impian kita.(GaDiS KaCa MaTa - April 30,2011)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...