Friday, July 15, 2011

The Beginning

This is just the beginning.After this,a lot of tears,pressure,brain storming,assignments,projects and etc will appear in front of me.lol.I have to get ready for this.I hope everything will go smoothly.InsyaAllah.To BSc (HONS) in Multimedia Computing students,work hard and wish you all best of luck.

Tahun ke-2 aku lalui dengan penuh tekanan,kesedihan dan keletihan.Bila kenang balik,rasa menyesal.So,belajar dari pengalaman lalu.Aku akan belajar betul-betul.Takkan bazir masa lagi.Harap tahun ke-3 ni aku akan tempuhi dengan penuh kesabaran.Tahun ke-2 banyak membuat aku mengalirkan air mata.Tahun ke-3 ni lagi banyaklah air mata akan mengalir.Kena struggle habis-habisan.Biar dapat result nanti aku akan menangis kegembiraan.

"Aku akan membawa pulang segulung ijazah beserta senyuman kepada ahli keluargaku nanti.InsyaAllah."

"Teringat pula keseronokan sewaktu konvo diploma dulu.Bukan seronok apa.Seronok dapat pakai jubah,pegang scroll dan tangkap gambar kenangan bersama rakan-rakan seperjuangan yang lain."

Ini baru permulaan.Masih banyak lagi cabaran dan dugaan yang akan datang.Bersiap sedialah dari sekarang.Usaha tangga kejayaan.Chaiyok Baby!!

"Adik selalu beri semangat kepadaku masa exam lepas.AJA AJA FIGHTING!! Rindu budak kecik sorang ni.Thanks sebab selalu beri sokongan dan naikkan semangat akak.Sayang adik."

-->Tiada yang lebih bermakna selain dari ucapan semangat dari orang-orang yang kita sayang.(GaDiS KaCa MaTa - Julai 15,2011)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...