Saturday, July 9, 2011

Seharian...

8 Julai 2011
Pagi-pagi dah bangun sebab ada seminar di KPTM KL.Pukul 6 pagi dah sampai dekat kolej.Tak ramai yang pergi.Budak-budak kelas aku saja.Memang semua duduk tepi tingkap.Dalam bas sejuk sangat.Hidung pun sejuk macam hidung kucing.heh.Tak tidur lena sepanjang perjalanan ke sana.Tapi cuci mata jugalah nampak binatang kiut dalam lori a.k.a ba alif ba ya.haha.Perjalanan selama hampir 3 jam tu tak membosankan aku langsung.Sebab PCK a.k.a Pak Cik Kacak teman aku mesej.hehe.Penat memang penat.Seharian dalam bas saja.Sakit pinggang sampai tak boleh nak tidur lena.Lapar tak terasa sebab penat dah menguasai badan.Overall,trip ke KPTM KL sangat seronok.

Sedap mereka tidur kecuali Toge.haha.


Malam lepas makan lepak dekat Padang Polo.Saja shooting dengan Zue dan Kak Ain.Agak lama tak lepak macam tu dengan kawan-kawan.Sembang-sembang perkara lucu,gelak-gelak,luah perasaan.Tapi lepas ni susahlah nak lepak macam tu lagi.Next week dah mula class.So,need to focus on my study.Chaiyok Baby!!

Kak Ain dan Zue.



Jam saya ada lampu.haha.

"Petang tu syahdu sangat.Air mata ini gugur tiba-tiba bila aku tengok gambar-gambar kenangan kami dulu.Apa khabar dia sekarang?"

-->Nak diluahkan takut akan keputusan yang mengecewakan.Nak disimpan takut memakan diri sendiri.(GaDiS KaCa MaTa - Julai 9,2011)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...