Tuesday, July 19, 2011

Malam Itu Aku Terharu

Bosan.Keluar lepak dengan Yus.Rindu pula dekat Najjah Farahim a.k.a Fara.So,kami lepak dekat dataran bersama dengan abang angkat Fara.Lama tak lepak macam tu.Adik tak ikut.Maybe dia penat and need some rest.Kesian pula tengok dia kerja 6 hari seminggu.Sabarlah adik.Pengalaman tu lagi penting dan segala penat lelah kita takkan sia-sia.Adik akak kan kuat.

Fara,I feel what you feel and I know that feeling.We are in the same situation.I can see in your eyes.It's hurt when we love a person that not belongs to us.Umpama mengemis kasih orang yang tak sudi.Lagi lama dipendam lagi sakit kita rasa.Tapi kalau luah takut semuanya akan berubah.Silap-silap kita hilang orang tu buat selamanya.

"Aku hanya mampu simpan perasaan sayang itu.Hanya Allah yang tahu segala-galanya."

Waktu nak balik,Fara salam dan cium tangan aku.Terasa rindu pula dekat adik.Dulu setiap kali aku nak balik dia akan salam dan cium tangan aku.Aku rasa terharu.Bila mereka buat macam tu,aku bertambah sayang dengan mereka.Hanya Allah yang tahu akan perasaan aku ketika itu.Dan paling mengejutkan,Fara cium pipi aku dan Yus.Aku sebak dan hampir menitis air mata aku.Namun,aku cuba tahan.

"Walaupun jarang jumpa,tindakan itu buat aku rasa disayangi.Aku terharu dan lidah kelu untuk berkata-kata.Hati-hati,itu saja ungkapan yang mampu aku ucapkan."

Najjah Farahim

Puteri Noraini

Nurul Jannah

Norazamah

Yuszira

"Kak Yus dan akak dah anggap Fara,Putri,Nurul dan Aza macam adik-adik kami sendiri.Kami sayang korang dan takkan ada yang mampu mengubah sayang kami terhadap korang."

-->Walaupun sekejap namun kesannya sangat mendalam dan begitu bermakna.(GaDiS KaCa MaTa - Julai 19,2011)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...