Tuesday, July 5, 2011

D.A.N.G.D.U.T

First day balik Ipoh,malam tu aku,Zue dan Ct pergi karaoke.Lama tak karaoke dengan mereka.Seorang wajib nyanyi 5 lagu pula tu.adeh.Jenuh aku pilih lagu.Lagu last aku nyanyi lagu dangdut.Elok aku nyanyi ada pula mamat-mamat ni pandang bilik kami.Ct dengan Zue tengah syok layan sambil joget-joget terus keras,senyap.Aku yang nyanyi terus jatuh mic,senyap.Bengong!! haha.Potong stim betul mamat-mamat ni.Mengganggu konsentrasi.heh.Tapi memang seronok.Lama tak lepak dengan mereka berdua.hehe.

"Thanks Zue dan Ct.Dah lama tak seronok macam tu.Sayang korang."

List lagu-lagu kami bertiga

-->Tiada yang menggembirakan selain keluar berseronok dengan sahabat.Sahabatlah pengubat segala duka lara kita walaupun mereka tidak tahu bahawa kita sedang bersedih.(GaDiS KaCa MaTa - Julai 5,2011)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...