Tuesday, January 17, 2012

Just For You, You and You. ILY!!


You said I'm your everything. But now seems like I'm nothing to you. I miss the old you. I miss everything about you.

But I never told you
What I should have said
No I never told you
I just held it in
(Colbie Caillat - I Never Told You)


Terasa mahu putar kembali ke masa saya mula-mula mengenali kamu. Perkenalan yang singkat itu memberi kebahagiaan yang berpanjangan dalam hidup saya. Walaupun saya mungkin telah dilupakan, saya tetap bahagia. Saya minta maaf kerana saya jadi begini. It's not because of you but this is what I want to.

Come up to meet you, tell you I'm sorry
You don't know how lovely you are
I had to find you, tell you I need you
Tell you I set you apart
(Coldplay - The Scientist)

Ingat lagi lagu yang saya pernah bagi kamu dengar? Setiap kali saya rindu, saya akan dengar lagu tu. Ingat lagi tak? Eh, lupa. Tak letak lirik lagi. heh -.-'

Dan kau terus berkelip
Seolah memanggil
Bintang
(Statik - Bintang)


Kenangan itu. Saya rindu sangat akan kenangan bersama kamu, kamu dan kamu. Masih terngiang-ngiang gelak tawa kamu, riuh rendah kamu, celoteh kamu.

Segala kenangan kita tersemat indah di minda
Kan ku jadi kan azimat berharga
Buat ku hadapi hidup ini
(Aiqa - Seperti Semalam)


Hanya satu pinta saya kepada kamu. Terpulanglah jika kamu sudi ataupun tidak untuk melakukannya. Tidak tertakluk kepada mana-mana terma dan syarat pun. Semuanya terpulang kepada kamu sendiri. ^_^

Bila aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu
Mungkin itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan aku
(Hujan - Bila Aku Sudah Tiada)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...