Thursday, January 19, 2012

Ya Sudahlah



Lagu ni mesti ada yang pernah dengarkan. Siapa yang petang-petang pukul 6.30 dah tercongok depan tv, tengok Nada Cinta mesti tahu la lagu ni. hehe. Aku pun terjebak sekali. Anak-anak saudara layan cerita ni. Suka benor deme nengok Randy Pangalila tu ye. (speaking Perak pulak)

Apa yang aku suka sangat tentang lagu ni ialah lirik dia. Maklum la, aku jenis menghayati lirik-lirik lagu. Tak kisah la orang kata lagu tu tak best. Bagi aku penyampaian lirik tu penting. Dan sesetengah lirik lagu tu ada kena-mengena dengan hidup aku.

Ketika mimpimu yg begitu indah
Tak pernah terwujud ya sudahlah
Saat kau berlari mengejar anganmu
Dan tak pernah sampai ya sudahlah

Tak perlulah berbalah. Setiap orang ada citarasa dia sendiri. Kalau kamu tak suka, boleh cari orang lain yang mempunyai citarasa yang sama dengan kamu. Senang kan. Belajarlah menghormati pandangan orang lain. :)

Apapun yg terjadi ku kan selalu ada untukmu
Janganlah kau bersedih ’cause everything’s gonna be okay

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...