Friday, June 24, 2011

Baju Kurung

"ske tgk bby pkai bju kurung.cantik."

Ok,fullstop.Kamo baru saja buat saya tersenyum,tersengih,terkembang.haha.Thanks untuk pujian kamo.Saya hargai sangat-sangat.Semuanya bermula waktu kenduri kahwin tu kan.Sekian lama tak jumpa kamo.Even tak dapat sembang lama,but saya dapat jumpa kamo.♥♥♥


Dah banyak kali nak keluar bersama tapi tak ada jodoh kan.Maybe one day we will meet and create a beautiful memory.It's hard for me to say those 3 words because I still trying to know you better.Walaupun jarang mesej,kamo tetap tunggu saya kan.Saya terharu dengan segala kata-kata kamo.But,AWAS!! Baby,jangan percayakan kata-kata orang.Nanti kecewa sendiri (ayat untuk diri sendiri) Saya masih cuba dan cuba menyayangi kamo.Beri saya masa untuk saya melupakan si dia dan cuba perbaiki kelemahan saya.Dah lama perasaan tu tak muncul.Saya yakin perasaan tu akan muncul tanpa dipinta.Thanks a lot.

-->Jangan menyayangi seseorang hanya untuk kita melupakan yang telah pergi.Ambillah masa untuk melupakan.Takut nanti merana diri akibat tersalah tafsir isi hati.(GaDiS KaCa MaTa - Jun 24,2011)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...