Tuesday, June 7, 2011

Melangkah Pergi

Kaki ini penat.Hari-hari melangkah tanpa henti & tiada arah tuju.Terasa seperti sia-sia saja.Diri pula terasa seperti hilang semangat,sokongan & dorongan daripada yang lain.Mereka seperti melarikan diri dari diri ini.Biarlah aku melangkah pergi dari mereka yang aku sayang.Biar aku membawa diri ini jauh dari mereka.Hati ini perlukan ketenangan.Ketenangan yang sukar untuk aku perolehi.Biarpun sukar,aku tetap jua melangkah kaki ini ke arah matlamat yang aku ingin kecapi.

"Aku bahagia begini.Aku bahagia jika mereka bahagia.Aku tidak kisah jika mereka mengabaikan aku.Namun,aku takkan sekali-kali mengabaikan mereka.Aku diam tapi tidak bermakna aku tidak mengambil berat tentang mereka.Aku sayang mereka semua."

-->Masih cuba meneruskan perjalanan meskipun sukar untuk melangkah seorang diri.(GaDiS KaCa MaTa - Jun 7,2011)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...