Saturday, June 18, 2011

Teman Setia


Suka lagu ni.Happy saja.Buat aku teringat kembali kenangan bersama sahabat-sahabat yang lain.Suka duka,tangis tawa,pahit manis,semuanya di lalui bersama.Rindu sangat-sangat.Rasa nak ulang balik ke masa lalu.

"Sesaat mula bersua.Mengapa kau senyap saja ia.Mari bersama.Kita teroka mana hidup penuh ceria."

Lirik ni buat aku teringat masa mula-mula kenal budak kecik a.k.a adik.Masa tu keluar ramai-ramai pergi makan.Aku tak rapat lagi dengan adik.Rasanya dekat FB pun tak jadi friend lagi.huhu.Lawak pula bila ingat balik.Adik kena bahan teruk juga dengan aku.Mana taknya,diam memanjang.Ajak sembang,dia senyum-senyum pula.Memang kena bahanlah.hehe.Rindu sangat waktu tu.Thanks budak kecik sebab banyak buat saya tersenyum.Saya bahagia dengan kehadiran kamo di sisi.Thanks a lot.IMYSM budak kecik!!

Rindu sahabat-sahabat yang lain.Nak kembali ke zaman sekolah.Nak enjoy petang-petang dekat padang sekolah.Berkawad,berlatih bola jaring,ada hari sukan,hari kantin.Rindu semua tu.I wish I could turn back time.Rindu semuanya!!

MAAR stands for?haha.Only I know the answer.I miss you dear.Rindu nak dengar suara kamo.Rindu nak sembang sampai pagi buta dengan kamo.Rindu segala-galanya tentang kamo.Rindu masa dulu-dulu.Rempit sama-sama.Redah hujan,panas,siang,malam.Just both of us.Tak ada orang lain.Saya nak rasa semula apa yang pernah saya rasa dulu.Perasaan sayang,kasih,rindu terhadap kamo.Sampai sekarang saya tak dapat lupakan kamo.It's hard for me to throw you away from my heart.I just need you.Miss you teddy boy!!

-->Kebahagiaan itu tidak akan kekal lama.Kenangan yang pernah dicipta itulah yang akan kekal selamanya.Hanya kenangan itu yang dapat membuat kita tersenyum kembali bila mengenangkannya.(GaDiS KaCa MaTa - Jun 18,2011)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...