Thursday, June 9, 2011

If You Still Remember

Genap 4 bulan.Mungkin dia anggap ini perkara remeh but for me,any important date,I'll always remember and never forget.Asal tiba tarikh itu,akulah orang yang paling gembira.Entah dia tahu atau tak tentang tarikh ini.Kalau dia tahu,Alhamdulillah.Kalau tak tahu,it's ok.Aku amat mementingkan tarikh yang banyak memberi makna dalam hidup aku.Dari hari jadi sampailah anniversary.haha.Mungkin ada yang kata tak penting.Different people,different perception.Saya sayang kamo BUDAK KECIK.

"Sayang saya tak pernah kurang walaupun kamo sering menjauhkan diri dari saya.Sekali saya sayang,selamanya saya sayang.Please don't ask me why because I don't have answer for that."

Hari ini,Mak & Abah selamat sampai setelah 4 hari ber'honeymoon' di Medan,Indonesia bersama rakan-rakan yang lain.I love to see her smile.Mak tersenyum sepanjang perbualan kami.Dia bercerita tentang tempat yang mereka lawati sepanjang mereka di sana.Seronok tengok Mak tersenyum.Sejuk hati.I love you Mak,Abah.Thanks for ole-ole juga.hee.

"No matter what happen,I always put my family on top.Keluargalah hartaku dunia akhirat."

Mak & Abah (sayang kalian berdua)


Happy family (sayang kalian semua)

-->Tidak mudah untuk aku menyayangi orang lain yang baru aku kenali.Tetapi bukan mudah juga untuk aku meninggalkan orang-orang yang aku sayang.(GaDiS KaCa MaTa - Jun 9,2011)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...