Sunday, March 20, 2011

B.I.N.T.A.N.G

Bintang saya sudah hilang.Saya sedih sangat.Saya cari merata-rata bintang saya tu.Tapi tak jumpa.Penat saya cari.Entah mana dia hilang saya pun tak tahu.Kenapa hilang macam tu saja?Kenapa tak bagi saya cari kamo?Saya perlukan kamo.Tolonglah kembali kepada saya semula.Saya janji saya akan jaga kamo dengan sebaik-baiknya.Saya jaga kamo lebih dari nyawa saya sendiri.=(

Bintang yang dulu hilang,kini sudah tidak ditemui lagi.Aku pasrah & redha dengan ketentuanNYA.Namun aku bersyukur kerana aku diberi bintang yang lain.Bintang yang selalu membuatkan hari-hariku kembali ceria.Aku bahagia dengan kehadirannya di dalam hidupku.Dia sudah menjadi sebahagian dari hidupku.Bintang itulah yang selalu menerangi malam-malamku.Terima kasih bintang.Saya sayang kamo.=)

-->Kenyataan itu memang pahit tapi hidup perlu diteruskan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...