Friday, March 18, 2011

K.E.H.I.L.A.N.G.A.N


Hatiku sayu bila dapat mesej dari dia.Kenapa?Kenapa mesti pergi jauh dari aku?Aku rindukan dia.Rindu yang teramat sgt.Saya sgt rindukan kamo.Kenapa kamo mesti pergi jauh dari saya?Saya perlukan kamo.Ya Allah,Kau kuatkanlah semangatku agar aku tabah dalam menempuh hidup ini tanpa dia di sisi.Sesungguhnya aku sgt perlukan dia.Amat sukar untuk aku buang dia dari hatiku ini.Luar aku nampak tabah tapi dalam hati hanya Allah saja yang tahu.HATI,bilalah kau dapat bertenang seperti dulu?Bersabarlah wahai HATI.Mungkin semua yang terjadi ini ada hikmah di sebaliknya.Sesungguhnya Allah telah sediakan yang terbaik untuk hamba-hambanya.Aku pasrah.Tetapi aku tidak akan pernah berhenti berharap & tidak akan sekali-kali aku berputus asa.Aku akan tetap berusaha dalam diam.Aku hanya mampu berdoa pada Yang Maha Esa agar dipermudahkan segala urusan.InsyaAllah...

-->Malam ini terang bila aku mendengar suaramu tetapi malam ini suram kembali bila kamu kata kamu akan pergi.(GaDiS KaCa MaTa - Mac 18,2011)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...