Wednesday, March 23, 2011

Happy or Sad?


Entahlah.Tak tahu nak cakap macam mana.Adakah aku gembira dia IM aku?Tapi aku tak rasa kegembiraan itu terbit di hatiku.Mungkin dia IM sebab saja nak tanya khabar.Mungkin...Tapi kenapa aku tak rasa 'excited' langsung?Kalau dulu dia mesej pun aku dah senyum lebar sampai telinga.Tapi kali ni sangat berbeza.Mungkin sebab aku kurang sihat agaknya.Badan pun rasa lemah,pening.Cuaca sekarang sangat-sangat sejuk.Sehingga nak tidur malam pun macam tidur di dalam hutan.Sejuknya bukan kepalang.

Bila difikir-fikirkan balik,sampai bila aku nak tunggu dia?Dia pun entah ingat aku ke tak.Bilalah aku dapat lupakan dia?hm...Hidup perlu diteruskan.Impian harus dicapai.Biarlah mak yang carikan jodoh untuk aku.hee~

-->Bila HATI bersatu dengan AKAL,EMOSI akan kalah dengan serta merta.(GaDiS KaCa MaTa - Mac 24,2011)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...