Sunday, March 27, 2011

T.O.D.A.Y


Today is the day.Berbaloikah aku buat-buat tidak tahu akan tarikh hari ni?Berbaloikah aku tunggu dia selama ni?Aku buntu.Aku terlalu rindukan dia.Berjayakah aku untuk lupakan dia?InsyaAllah.Aku akan cari semula kekuatan aku.Thanks for everything dear.I always love you even you were not mine anymore.Aku ada untuk kamo bila kamo memerlukan aku pada bila-bila masa saja.Trust me.I'm always here for you.Just for you.I miss you a lot dear.

Sahabat,aku bahagia dengan kehadiran kalian semua.Kalian semua banyak mendorong aku,memberi kata-kata semangat untuk aku teruskan hidup.Thanks sangat-sangat.Aku sayang kalian semua.Hanya Allah yang mampu membalas segala jasa baik kalian terhadap aku.

-->Mac 27,2008 - Masih ingatkah kamo akan tarikh ini?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...