Saturday, May 14, 2011

Sudah 5 Bulan


Sedar tak sedar,sudah mencecah 5 bulan.Aku semacam tidak percaya.Walaupun hidup aku tidak sesunyi dulu,tapi hati aku tetap sunyi.Aku amat merindui dirinya.Semalam air mata aku gugur lagi.Kali ni ia gugur tanpa henti.Sudah lama air mata ini di tahan semata-mata demi final exam.At last,ia gugur selebat yang mungkin sehingga aku terlena di dalam tangisanku.Tidak pernah aku merasakan begini seumur hidupku.Kesannya amat mendalam dan sekali gus merubah hidupku menjadi seorang yang sentiasa menangisi pemergiannya.Dulu aku seorang yang periang,happy sepanjang masa.Tapi selepas pemergiannya,aku menjadi murung,banyak memendam perasaan seorang diri.Ya Allah,sesungguhnya bukan ini yang ku pinta.Aku hanya ingin hidup bahagia di samping insan yang ku sayang.

"Sayang ingin hidup bersama dengan b sehingga akhir hayat sayang."

-->Tapi cinta bukan milik kita.Semua harus berakhir.Cinta kau dan aku.Takkan mungkin bersatu.Untuk saat ini.Di dunia ini.Mungkin kita bersama.Nanti di atas sana.Biar ku setia.Menjaga cintamu selamanya...(Alyah - Kisah Hati)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...