Wednesday, May 18, 2011

Thanks Kamo


Terima kasih kerana sudi jawab call saya.Setelah sekian lama,baru hari ni saya dapat dengar suara kamo.I miss you a lot dear.Kalau boleh saya nak sembang lama dengan kamo.Tapi,kamo kerja.Maaf kalau saya mengganggu.Thank you very much for answering my call.Terasa hati ni tenang sangat.Setelah 5 bulan saya tak dengar suara kamo,hari ni saya rasa puas sangat dapat bersembang dengan kamo.Walaupun sekejap,itu sudah mencukupi.

"Bodohnya aku sebab takut untuk mengungkapkan ayat 'orang rindu dia sangat-sangat' tadi.Menyesal pula."

Aku menangis secara tiba-tiba.Menangis kerana 2 sebab.Sebab pertama,menyesal tak cakap aku rindukan dia.Sebab kedua,aku terasa hati sangat tenang lepas dengar suara dia.Dan aku rasa nak menangis lagi & lagi & lagi.

-->Suara yang selalu terngiang-ngiang di telingaku,akhirnya dapat juga ku dengari dengan jelas.(GaDiS KaCa MaTa - Mei 18,2011)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...