Monday, May 30, 2011

Back to Normal

Agak gembira kerana semuanya telah kembali normal.I mean kembali macam dulu.Saya bahagia kamo masih rindukan saya seperti mana saya rindukan kamo.Tak sia-sia saya menantikan kepulangan kamo ke dalam diri saya ni.Kamo dah buat hari-hari saya kembali bercahaya.Bintang yang dulu hilang,kini kembali pulang.Bintang saya tak hilang sebenarnya.Cuma dia bersembunyi di sebalik awan gelap.Mencari ketenangan untuk diri sendiri.Saya faham.Saya hormat keputusan kamo.Setiap hari saya nantikan kepulangan kamo.Ternyata penantian saya berbaloi.Saya gembira membaca mesej kamo dalam inbox Facebook saya menyatakan kamo rindukan saya.Ya,saya rasa gembira tak terkata.Saya takut sangat bintang saya hilang.Sebab saya tak mampu nak berjalan di dalam gelap tanpa bintang menyinari malam-malam saya.Now,malam-malam saya kembali cerah.Saya bahagia begini biarpun tiada kekasih.Yang penting saya ada bintang saya.Jangan tinggalkan saya lagi.Saya tak mampu nak kehilangan orang-orang yang saya sayang.

"Segala kesedihan lenyap bila dia mengatakan dia rindukan aku.Ya,aku sedih kerana terlalu rindukan dia.Tapi kini aku gembira.Bintang aku telah kembali."

-->Tiada perkataan yang mampu menggambarkan perasaan seseorang.Ianya akan diluahkan melalui tingkah laku.Terpulanglah sama ada orang sekeliling faham atau tidak.(GaDiS KaCa MaTa - Mei 30,2011)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...